Έρευνα με ερωτηματολόγιο
Το 2008, η Δ.Ε.Υ.Α. πραγματοποίησε έρευνα με ανώνυμο ερωτηματολόγιο καταναλωτή σχετικά με το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρει. Η έρευνα έγινε με τα ακόλουθα κριτήρια:
- Ερωτώμενοι: Καταναλωτές νερού ύδρευσης της περιοχής
- Μέθοδος επαφής: Δομημένα Ερωτηματολόγια με 17 κλειστές ερωτήσεις και 1 ανοικτή, ομαδοποιημένες σε 4 ενότητες.
- Διανομή: Με ειδοποιητήρια νερού
- Παραλαβή: Εντός γραφείου με τη μέθοδο κάλπης
- Χρόνος διεξαγωγής: από 10/03/2007-15/09/2007
- Πληθυσμός Έρευνας: 5.000
Βασικά Συμπεράσματα Έρευνας:
Οι περισσότεροι αποκρινόμενοι ήταν άντρες (69%), άνω των 45 (67%), 1βάθμιας και 2βαθμιας εκπαίδευσης (75%).
Τα βασικά ευρήματα ήταν τα ακόλουθα:
- Το τιμολόγιο του νερού θεωρούν ότι είναι φθηνό και λογικό οι περισσότεροι (66%) σε αντίθεση με το υπόλοιπο 34% που θεωρεί το τιμολόγιο ακριβό.
- Μοιρασμένες είναι σχετικά οι απαντήσεις για το πόσο η τιμή του νερού επηρεάζει την κατανάλωση.
- Το έργο στον Τομέα Ύδρευσης κρίνεται θετικό από το 57% των ερωτώμενων.
- Οι περισσότεροι (65%) εκφράζονται αρνητικά για την παραγωγή έργου στον τομέα της αποχέτευσης.
- Η επάρκεια νερού στα υδρευόμενα ακίνητα κρίνεται ικανοποιητική σε ποσοστό 74%.
- Η ανταπόκριση της Επιχείρησης σε κάλεσμα βλάβης είναι άμεση ή με κάποια ελάχιστη καθυστέρηση απαντά το 82%.Ποσοστό που ξεπερνά το 80% θεωρεί ότι η Δ.Ε.Υ.Α.ΑΡ. είναι μια σοβαρή και αξιόπιστη επιχείρηση.
Το σχετικό ερωτηματολόγιο βρίσκεται εδώ.